Måndag, Ny vecka!

En ny vecka igen! Wiiho..
Den började jag iaf med dans i skolan imorsse. Det var kul, har inte dansat på så länge satt.
Lite lektioner vi lsutade vid 14, men jag stannade kvar och snackade lite med Bernt. HAHA!
Sen drog jag hem och pluggade..har precis tagit en såkallad "plugg-paus".
HAHAHHA OMG. Caroline♥ sms:ade mig nyss; "Vet du.. en mygga har bara sex i 3 sekunder"
Jag har lärt mig något nytt idag Bernt!

Sweet. Haley hotade mig med att gå på en karaoke i fanfic:en idag. Så heemskt. Jag kan inte ens sjunga O_O
DU GÖR DET INTE. För då ska jag verkligen hämnas. HAH!
Annars har det inte hänt så mycket. Den här låten har fastnat på min hjärna.
Skriver kanske mer senare. Puss♥

Kommentarer
Haley

KAT-TUN FAN.

eheheehehh nu logga du in på msn ihihihi.

2009-09-14 20:54:32
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

JAG ÄR FAKTISKT KÄR HAHAH. Dem är så .. töntiga.

ne?!



Jaa jag ska olga!

2009-09-14 21:42:19
Carro

haha skön va? xD

2009-09-15 15:37:33
AMANDA

som fan hahah!

2009-09-15 17:59:14

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...