OHOH

Omg jag ruinerar mig själv och det är väldigt roligt. 2 till tidingar landar snart i min hög.. Sötaste Haley skulle ändå till sun ai så hon köpte till mig med. DU FÅR PENGAR IMORGON.
kaka
Idag i skolan hände inte så mycket, hade ont i huvudet och kände mig lite hängig. -.-
vi gjorde farkoster å NO:n och försökte få dem att flyga med hjälp av en pet-flaska ute på innegården. alla glodde på oss, det var supernice. Det blev strömming till lunch.. yes.
Hihi Teppei är så söt, har sagt det några gånger förut meen iaf.
Han är inte gay.. han var tvungen att ha dem där rosa slingorna för han skulle vara med i något ..Dragon Zakura drama. Så mobba honom inte!

Just nu har jag tar jag en liten pluggpaus.. har pluggat spanska,musik och engelska. Har skrivit klart översättning på engelskan nu så sköönt~♥
Sen ska jag äta mat.. är hungrig.
Ha en fortsatt bra dag nu~
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...