Sjuk

Jag har fått ont i halsen. Mitt imunförsvar vek sig tillslut iaf. jävla skit.
Inlägget under blev väldigt emo. Bry er inte om det.
Jag längtar så himla mycket till New Moon. Att se Edward igen *happyness*!
Längtar ni?
Ska nog sätta mig och titta på Twilight snart. Saknat det, faktikskt lite.
HAR OCKSÅ SKRIVIT PÅ FANFIC HALEY.
Jag hann inte läsa hennes sista igår för jag var så trött, plus att jag skulel grinat bort min själ.
För jag grät nästan nu på morgonen! Och man är extra känslig på natten!

Vill verkligen gå till skolan imorgon, för vi har första dansen och så. Men får se hur jag känner mig..
Ja ne~

Kommentarer
Haley

DU MÅSTE KOMM TILL SKOLAN IMORRN?!?!?!!?



JAg läste... du är så dum Amanda "Vackra" "Som du" Buuhuhuhuhuhuhuhuhu

Jag ska skriva på din sen men nu måste jag verkligen plugga. JA NE~

2009-09-06 15:22:46
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv Haley;



JAG VET Men jag håller på att döööö ><



Gome<3 ihihi

jag har precis pluggat klaart! *duktiigt*

2009-09-06 16:35:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...