Skolfoto , O M G.

Skoldagen idag var bra, typ. Halli har hämtat våra bilder, yaay!♥ hoppas jag får dem imorgon.
Skolfotorna har kommit, på vårat klassfoto ser alla jättetrötta ut. Blev inte nöjd med någon av fotorna, synd.
Jag kanske lägger upp en bild på klassfotot sen.. kanske!
Annars har det inte hänt så mycket.. Imorgon ska typ.. alla tjejerna i klassen komma hit till mig på morgonen. Sen ska vi gå till Strålan, vi ska orientera! NICE. åh jag kommer dö. jag hatar orientering,seriöst .. vem kom på den sporten? Typ springa runt i skogen som en och annan skogsmulle och leta efter röda saker som hänger på träden, och så måste du springa också! god.
På fredag kanske jag ska laga mat till min syrra och hennes två vänner, jag ska försöka dra mig ur. Någon som vill göra något? *haley save me*

Låten har jag lyssnat på 19256237 gånger idag.
lala la lalalaala~ *fasta på hjärnan*
Puss♥

Kommentarer
becci

Hahaha, vi TOG våra klassfoton idag xD

2009-09-23 18:44:33
Haley

åhåååhå jag vill göra nått. 8D

VILKEN LÅT ÄR DET?

2009-09-23 18:54:44
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Becci; Hahah vad sega ni är! :D Vi tog typ.. en vecka efter skolstart.. I think.

2009-09-23 19:35:09
AMANDA

Sv Haley;

JAAA YES.

INGEN ANING, som sagt.

2009-09-23 19:35:43
Becca

NEJ DU SKA FAN HELLER LÄGGA UPP SKOLFOTOT I BLOGGEN! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN HELLER. JAG SÅG HELT MUPPAD UT OCH MITT HÅR VAR HELT CP OCH ÅH. NEJNEJNEJNEJ!1??!DSÖVKÖVKBIEÖS

2009-09-24 13:56:38
URL: http://onefivesix.bloggagratis.se
AMANDA

AHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

2009-09-24 14:25:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...