Söndagen den tjugosjunde september tvåtusennio

kaka snart är det november, och december.. för att inte glömma oktober. Helloween♥
Jag sitter här och försöker mig på en engelska uppgift, vi ska översätta och lite skit. Det går väl bra.
Typ. Jag har spanska prov på fredag, så det måste jag också öva på. Tyvärr.
Jag ska nog åka till farfar senare, kanske käka där. Har inte träffat honom på länge,heller.
Jag tror japanerna har en förkärlek för Teppei♥ i reklamfilmer. Här kommer en till.

Ska inte lära mig dansen, nejnej.
Puss♥

Kommentarer
Anonym

Sv: jag had typ spanskan...eller jag kanske behöver lite hjälp av dig haha. Men jag har mest repeterat häftet du vet alla de sakerna som man glömmt typ saker i hemmet, väder klockan och sånt och blablabla ..

2009-09-27 19:26:41
Haley

Jag glömde skriva namn men du fatta nog att det var jag som skrev det. haha

2009-09-27 19:27:47
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Ah. Jag kan inte saker i hemmet o_o fast nästan allt på klockan sämst minne .. upptäckte jag idag.

Haha jag vi hjälper varandra imorrn,ne? ^^

<3

2009-09-27 21:35:31

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...