Tisdag

Hej♥
Jag har precis skrivit klart ett fanfic kapitel till Halli min. Mitt internet försvan idag, ungefär vid 17.
Men nu funkar det, tur. xD
Ibland får Haley lite tråkigt och driver med mig, den här skrev hon för några dagar sen.
te-chan x Amanda
"Ryosuke jag går ut nu jag kom på att jag hade en annan crush när jag var 13 som jag tycker var sötare än dig jag ska bli ihop med honom istället!" Ropade jag utifrån hallen.
Ryosuke kom springade "HUH?! vad pratar du om vem!?"
"Teppei koike!!! HAn är så kawaiiiiiiiiii"
"Sayonara Yamada kun" Sa jag och kysste honom en sista gång.
Väl hemma hos te-chan .. jag hade stalakt honom länge nu.. jag visste vart han bodde. forts följer
alltså såå otrogen är jag inte. gosh!
Jag kanske borde hämnas?..
kaka
det börjar bli så kallt ute. på med de varma mysiga höstkoftorna. Jag älskar det♥
Puss

Kommentarer
Sofia(:

Det är så kallt vill ha värme och sol! Inte höst och kallt. hatar regn :(:(:(

2009-09-23 15:20:19
Amanda

Hihi jag gillar hösten. jag vill sätta på mig koftorna och bootsen nu! :D

2009-09-23 17:43:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...