Tisdag

Jag mår bättre nu :) Idag på vår långa rast (2 hours) så gick jag och Haley hem till henne. Jag läste fanficen
som jag var för feg föra tt läsa igår kväll haha. Det var hemskt. Och nu hämnas jag som tusan.
Sen åt vi snabbt ramen och drog igen. Då hade vi ET och så fick vi gå hem. Farfar kom hit och åt middag.
Jag har också tränat lite på Industriella Revolutionen ..det går inge bra tyvärr. Det är svårt.
Imorgon är det Älta Sjön runt, kommer inte klara springa med min hals och hosta. Men får väll gå då. :/

Lullaby heter låten. Det står att Rob sjunger den, så är det dock inte haha. Men jag gillar låten starkt i vilket fall.
Haha
Puss på er♥

Kommentarer
Haley

N-nu hämnas du som tusan?! D: haha.....>.>

2009-09-09 06:11:41
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Hhihi.. nej jag gör inte det.

HAR INGET ATT SKRIVA SITTER BARA HÄR OCH HOSTAR HUHU :(

2009-09-09 09:32:24

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...