UHU TIDNINGAR♥

Konbawa♥
Vi hade längsta dagen i skolan idag, vi slutade vid 15. Jag och Haley åkte till Slussen vid 17, för vi skulle möta
en tjej.. äh och köpa lite saker av henne. T I D N I N G A R♥
Och H köpte också en Sho Uchiwa.. den var söt och jag viftade med den i bussen och alla glodde på mig.
Hon glömde ta med en tidning till mig men det är ok.. då har jag något att längta efter som Haley sa.
Jag köpte iaf dem under. iiih
Super glad! ^____^








Imorgon kanske jag ska träffa Caroline och Haley igen.
GAAAAAAAAAAAAAH. JAG VISSTE DET??!! Pappa och Alva har ätit upp min B&J glass. fuck fuck fuck off.

... Puss♥




Kommentarer
Haley

IhHIihIhh <3



HAHAHA så de åt upp den.. stackars Amanda..

2009-09-19 00:04:53
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Iiih<3



jaa ;__;

2009-09-19 12:27:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...