o-o-o-onsdag

Det var okej idag i skolan. Inte så snurrig, eller något~ :D
SO/NO provet blev fram flyttat en dag~ hohoho! Fett skönt..
Så har jag.. spanska kvar den här veckan, på fredag >< usch.
Hoppas det går bra iaf.. o:
När jag kom hem ifrån skolan såg jag på Stardust med min syster, den är bra den. Diggar häxorna.
Och nu har vi bokat tågbiljetter till Järvsö~ hihi! :D
tåg tåg tåg tåg..

ahhh..
Keito är snygg.♥
Och Hitomi no Screen släpps om.. typ 14 dagar.. O_O !
n e r v ö s..
mmmm.. det var typ det.
Sov gott alla fina små stekspadar.
Puss♥

NOTE: Tänk om jag skulle få välja vad jag ville ifrån YesAsias lager, och hur mycket jag ville..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...