YO!

Nu är det fredag.. ♥
Den här veckan har gått snabbt, men ändå varit jobbig nu sista dagarna.. uwa ><
har pluggat, kommer plugga, för mycket.. känner redan att jag är nära ett litet sammanbrott här.
JÄVLA BAJS SKOLA >@<!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fast nu är jag glad. För pappa kommer hem imorgon, och Haley följer med mig till Järvsö, på sportlovet♥
så slipper jag vara själv med massa små irriterande ungar.
TACK.. igen.
Ballerians nya kaka, kladdkaka thingy. DEN ÄR SÅ GOD..!! *dog* <3
Sitter här i sängen med min nya tröja ifrån Yesstyle och lyssnar på musik. MYS!
Ska snart plugga lite spanska glosor.. yepp. INTE MYS!
BYE~♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...