bandage.. o-o

Alltså kolla in den här,
I want to see the movie :D:D
OWIE!
Det var skola idag, vi fick nya scheman. SKITBRA!
Halv 2 på fredagar.. *heaven~*
yeeees..

Halli. Kan jag få mina saker snart, jag sitter på biter på naglarna här.. o-o !
okej typ här en gul bild, min cam cepade.
GULING.. okej nej.. -.-
HA-HA

Början 9:00 imorgon~
och det var visst bara 10 episoder på ohitorisama, och nu har jag lärt mig namnet..när den är slut.
BRAVO!
bravo bravo..
inte för jag kan den.. men jag dansade den idag.. och det slutade med att jag låg på golvet och skrattade! YAY!
nu ska jag sluta.
bye~!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...