FREDAG <333

Oh herregud. Så skönt. Fredag♥
Skolveckan har varit jobbig, ville bara hem och sova hela tiden. Men jag höll ut~ Super duktigt! :D
Aaaaaaaaaaaah.. SO prov idag. Det gick ganska bra~ wei.
Sho's anan är slut ;_; waha.. men.. jag skulle ändå inte köpa den. För jag är super pank.
Ribicki köp min kalender så är du min gud, oki!?
och typ massa annat. carru vill du ha min C.B poster? The big one, shirtless power?
du kan köpa den av mig o-o hahahahha ><
NEED MONEY!

Imorgon ska jag och Halli, Hurtig träna på musikuppvärmingen, som vi tydligen IAF fick nu på onsdag. *suck*
Jaja.. blir säkert super bra.
DJINGIS KHAN!
..
........
You you you and love. NYC 2009's låt. ♥

Now I will eat some food with my dear sister.
Bye~!

Kommentarer
Carro

Haha sorry men i am so over him efter vad han gjorde mot rihanna!!!

2010-01-22 22:08:39
Amanda

Hahahah noooo >< !!

2010-01-22 22:24:39
Kakan

Jag ska inte köpa en kalender åt dig!

2010-01-24 14:41:46
Amanda

Eh? Wtf XD??

2010-01-24 22:20:34

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...