Kwa..

Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. jag längtar ><
Yuma ser lite sjuk ut.. O_O !!


Första dagen i skolan, spanskan var inställd så det var helt OK! Waha -.-
Första hemkunskaps lektionen också.. hah.. Jag, Sarro och Halli har Kicki med lite andra killar. Hon är lite skum, men det blir nog bra! Vi fick göra super spännande saker som att skriva på ett papper vad en stekspade var och leta efter städskåpet, och sen fick vi göra något ofattbart.. KOKA TE! MOHAHA! Jag ägde ut Patrik vet ni.
Men sen hällde han massa massa socker i mitt te, och jag spydde nästan O_O så eeeeckligt...
Jaja.. Carru och jag hade kul, fast hon var några kök bort med Leo och Marcus.. ;_; och jag med Pata. -.-
WAH! Halli du är med Niclas, var glad ..!! *han suger på att laga mat*
Okej nu ska jag dansa tänkte jag.
Puss♥

Kommentarer
Carro

hahah too much suger xD

2010-01-11 19:31:07
Anonym

yes very very too much sugar!

2010-01-12 16:49:21

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...