Måndag!

Det är en vecka kvar nu, på jul lovet. Det känns bra~ ne!
Wihi. Jag åkte inte till sun ai åh ba "YO YO TIDNINGAR"
Och dem typ.. "Dem skulle kommit idag..men det gjorde dem inte.... Hej då!"
Jag köpte godis sen gick jag till Åhlens City och köpte en mascara, yeah.
Sen åkte jag hem!
Nu har jag ont i magen,ska nog lägga mig ett tag. Eller inte.
Jag såg på Johnnys coutndown.... alltså.. Varför stod Yamada och Chinen kvar där, när hsj sjöng <-- där borta ;_;
och varför sjöng inte Yamada sitt "SHADOW" huh? huh? Varför satt han bara där??! Jag är ledsen, och sur på Yuma. Han har inte gjort någonting, han bara.. är lite irriterande. HAHAHHA -.-
Yamada såg så ledsen ut T_T fuck this.
Jag fryser. Det är typ -869128618 ute, vet ni. Dricker varm chocklad och lyssnar på Hey say.
Min mattebok ligger där.. jag hatar den. Ska nog bränna upp den..sen.
LOOK IT'S A DOG!↓

Kommentarer
Kakan

Jag försökte smsa när jag vaknade och så idag men pengarna var slut ;_; Jag som ville köpa ramen och godis... uhuuu!

2010-01-04 19:31:14
Amanda

När vaknade du då?? OO jag ringde dig men du sov då lilla skit unge! Vadå kakan OO! haha XD

2010-01-04 21:00:23
Anonym

Alltså de under 18 år får inte vara med på Johnny's countdown det är därför. oroa dig inte!!!



2010-01-05 04:36:37
Haley

HEHEHEHE JAG GLÖMDE SKRIVA VEM JAG VAR.

2010-01-05 04:37:51
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

MEN HAN VAR JU DÄR?!??!?!? O_O OCH SATT DÄÄÄÄÄR BREDVID YUMA!! >< ;_;

2010-01-05 11:20:04
Haley

Ja... för att de får vara med lite hihi....

2010-01-05 16:36:04
URL: http://digitallolita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...