Söndag ~ Skola

Hej på er♥
Idag har jag varit i stan och kollat på Sherlock Holmes med min kära fader. Den var bra!
Jag fick en lyckokaka av en japan när jag köpte ramen, jag bläv glad. Han blinkade åt mig och med min dumma hjärna tänkte jag direkt pervo och sen gick jag. Jag öppnade den det stod;
Listen to your intuition it will help you.
Vad tror du om det? Haha >< !
Imorgon börjar skolan.. Jag vill verkligen inte. En sådan hemsk ångest. Vill inte vill inte vill inte!
Som en liten 3-åring som inte vill åka hem ifrån bion. Ja.. exakt så.
Hurtig skulle kommit hit nu på kvällen, men jag pallar inte ringa dig. Hahah -.-
Kan jag få min julklapp nån annan dag .. Bra?.. Good.
Okej. Jag vet att ni diggar mina och Tim's cambilder.. !!
Jag gjorde the chinen pose, men Tim fattade inte riktigt.

Och och och och.. jag är död = super duper glad.
CHECK IT OUT, YO!
WIHIIHIHIHIHIHIHIHIIH !!!!!!
Jag ska köpa den..
O m g.
Jag kom just på en sak...
MUSIKUPPVÄRMINGEN! HALEY DU MÅSTE KOMMA TILL SKOLAN SÅ SNART SOM MÖJLIGT OM VI SKA FÅ IHOP SKITEN!!!!!! OKEJ?!?!??!?!?!?!?
fuck fuck fuck fuuuuuck -.-
Nu ska jag gå och ladda till skolan imorgon. >< HEMKUNSKAPEN ALLTSÅ!
HEJ DÅ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...