A&H

INDISKA PÅJKAR 


KAPITEl 1
AV: A


AMANDA ÄR UTBYTESSTUDENT  i indien.
första dagen i indien och jag har missat elefanten!
JAg får ta lejonet istället.
lejonet ryter när det kommer.. detä r en liten indosk påååjke som styr den. OMG han var sööt. 
han är halv naken och lyssnar på sexig indisk musik samtisigt som han pussar lejonet.
KAMOOOB KABOOOOOM elefaten kom!!! Då kan jag ta den till skolan istället! YAAAAY
För på en elefant får det plats mer folk och mer indiska pååjkar.  
Kan någon hjälpa mig upp sa jag på min VÄLTRANADE indiska samtidigt som jag sträkte upp händerna mot de indiska pååååååjkarna så att de kunde bära upp mig.

Åh herregud jag dör. ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...