Back to school

Oww.. Idag var första skoldagen efter praoen. Så jobbigt ><

Jag hade glömt hur jobbig spanskan var, så jag seriöst dog när vi behövde skriva om vad vi hade gjort på praoen och lovet på spanska. Jag o-diggar dig Åsa, ge mig MVG annars jévlar.
JAG HATAR SPANSKA.
Annars.. hände inte så mycket nej~
Imorgon ska vi se på bio, hette den.. Boy? Hm.
Och på onsdag ska jag och Nicke picke på teater.. K I L L M E!
*jag blir sjuk*
Och en fågel viskade i mitt öra att Tegoshi var med i en olycka igen, och då tänkte jag.. men han var ju det för typ några dagar sedan?..
HMM!
Jag hatar rykten, men spanska mest. Yes.
Och snön faller fortfarande♥

Kommentarer
Haley

"Och snön faller fortfarande♥"



Jag hoppas att du driver...



2010-03-22 22:46:24
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Anonym

HAHAHAHAHA~

2010-03-23 17:05:56

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...