Måndag

En till vecka av skola startade idag. Möndag. Igen.
På HKK:n fick jag och H skrubba heeela skafferiet. Vilket var super gross. HIHI!
Sen hade vi Spanska.
Det var såå kul. Jag seriöst dog! Jag älskar spanska, det är underbart. Jag ska flytta till spanien och bli spansk hemmafru. ÅH HERREGUD KAN INTE VÄÄÄNTA!?!??!?!?!?!?!??!?!?! IIIIIIHHHHHHHHHHHHH!!!
Sen hade vi matte.. och sen var det slut.
Då åkte jag, Möller och Haley till Sun Ai.
Där pratade en kille med oss. Han var scary.
"Vad gör ni? KOM!"
Typ. Så. Ah..
Trevlans. Jag köööpte tidningar och bara för att få tre stämplar.. massa godis.
Gubben diggar mig. Mycket~~
Mek.
Mek.
Mek.
Nu har jag pluggat Fr. revolutionen, det är jobbigt. Och jag dör mer än jag gör när jag är på spanskan. Nästan.
Random♥
Min navelpiercing gör ont. Kommer säkert gå infektion.
J*VLA APK*K!!!
T_________________T

Den enda andlingen till att jag lägger upp så mycket gif saker.. är för att jag élskar dem, very much.
Visst är han sexig?

Varför dör jag varje gång jag ser det där?
< - - -


BYE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...