Svar på frågestunden

Ya dude♥
Nu kommer svaren från frågestunden. Jag ska göra mitt bästa :D

Hana:
1: Vad använder du för linser? - Jag har bara ett par just nu.. Fick dem av en kompis, och vet inte riktigt vad det är för märke (LOL!!). Sorry~
2: Vet du vart man kan köpa linser, billigt? - http://pinkyparadise.com/ Super!
3: Vilka band är dina favoriter? - Åh, jag har så många band jag gillar. JUMP ofc, men också 2NE1, KAT-TUN....
4: Lyssnar du bara på asiatisk musik? - Nej det gör jag inte, hehe. Lyssnar på the voice ibland ;)
5: Kan du inte lägga upp en video på hur du sminkar dig? - Omg, whyyyyyyy

Johanna - Foto:
Favorit mat ? ;) - Thaaaai fooood!

Miku-chan:
varför började du blogga? - För att alla mina kompisar hade bloggar xD
hur länge har du bloggat? - Oh my.. uhm.. sedan November 2008 (!!).
vem är din förebild i blogg världen? - Har nog ingen. Men det finns så många fina människor som bloggar~♥
vilka kändis bloggar läser du? - Alla vanliga I guess. Kissie, Kenza, Foki, Paow, Dessie, Hugo...
har många av dina kompisar bloggar? - Ganska många :o
Bianca-chan:
1. När började du gilla Jump? OwO - För 1 år och 3 månaders sedan..
2. Vilka bloggar läser du? -
3. Vad tycker du om min blogg? ^^ - Den är söt! Du uppdaterar varje dag, och många gånger.. vilket andra är lite dåliga på *host*..!
4. Vad skulle du göra om du fick 1 miljon? - Omg.. Antagligen åka någonstans långt borta och stanna där, förevigt.
5. Om du bara får välja två band i hela JE vilka skulle du välja då? - Uhh.. Hey! Say! JUMP & KAT-TUN

chiaki:
1. Vad finns i din Johnny's-samling (cd'r, tidningar, dvd'r, kalendrar, annat...)? - Ojjj.. vet inte om jag kan säga allt, men.. xD! Har massa skivor, alla möjliga från JUMP till Infinite. Har posters, massa tidningar, uchiwas, böcker, kalendrar, massa små skit saker (som jag inte behöver men....), foto böcker.. bla bla blaaaa!
2. Hur många konserter har du varit på? vilka band? - Jag har inte varit på så många. Jag gick på Justin Timberlake för många års sedan, sen var jag på Chris Brown för ett tag sen. Har också varit på många Idol finaler och grönan konserter.
3. Tycker du om japansk/asiatisk mat? favorit? - Ja, absolut. Oj.. vad svårt T___T! Kan inte välja xD
4. Sparar du till något just nu? - Försöker spara hela tiden. Just nu är det väl till alla julklappar som ska handlas in. Och till min pappas födelsedag. Försöker också ha lite pengar över om JUMP skulle få för sig att släppa något! ;)
5. Vad skulle du göra om du fick veta att du har en dag kvar att leva? (personligt! XD) - Åh såna frågor är så läskiga. Jag skulle nog försöka tillbringa så mycket tid med familj och närmaste vänner, säga att jag älskar dem väldigt mycket. Försöka lyssna på massa musik och gråta en skvätt för Yamada. Bwah >-<

Peter:
Vad går du i för klass? - Jag går i 9:an på Högstadiet.
Vad läser du på gymnasiet? - Jaa.. har inte valt än. Men det blir av snart! ^-^
Gillar du skolan? - Nej, jag hatar skolan. Beundrar dock dem som gillar den, wow-faktor.
Och din klass? - Min klass.. Den är inte direkt normal. Och jag o-gillar den för de mesta. Men jag gillar den också ibland.. haha!

B E L L A H Y U U N H:
1. Hur långt i bloggen tror du att du kommer ? - Jag vill inte att min blogg ska "gå långt", bli stor. Jag trivs super som den är :)
2. Vilken är din favorit grupp ( koreanska ) ? :D - Åhh.. måste vara SHInee & Big Bang♥

Elvira:
1. Hur många besökare har du varje dag? (ungefär) - Jag har ungefär 80 unika per dag.
2. Fotar du mycket nuförtiden? - Oww -.- Nej det gör jag inte! Skulle vilja, men har inte tid.. och har tappat lite intresset T_________T
3. Ses snart? xD < 3 - MEN JAAAAA♥ Saknar dig så mycket ;;! Höstlovet, visst?  ^-^

Anonym:
Kan du prata koreanska? - Annyoung~! Haha, nej det kan jag inte. Några ord, and that's it ;_; !

Moa:
Om du bara får välja 3 killar (jap, korean) som du gillar mest, vilka blir det? :D - Usch Moa. Elakt T_T! Okej..
Det blir Yamada, Jonghyun, GD och Ueda! Haha fyra ;_;!!

Jag är hemma från skolan idag. Mår skit -.-
Ska gå och lägga mig igen, så hörs vi senare♥

Kommentarer
Angelica

Tävling i bloggen :D Kika in!

2010-10-22 13:04:33
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/
☆Bianca-chan☆

Hoppas du blir bättre!

2010-10-22 21:47:40
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Laila

kul nu vet man lite mer om dig =)

2010-10-23 18:03:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
M I M I

jag gillar skolan! hahaha fast ja, det ä'r drygt ibland xD

2010-10-25 19:33:06
URL: http://mmmimi.blogg.se/
lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-26 21:12:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
laura

gillade den sista svaret :), samma här XD

2010-10-27 20:23:55
URL: http://ysabellaa.blogg.se/
laura

frågestund på bloggen kom med dian fråger :)

2010-10-28 01:31:21
URL: http://ysabellaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...