Code

Ryo Nishikido - Code

En fin låt♥

Kommentarer
美杏花ちゃん - BiancaChan

Mycket fin~ ^^

2011-02-01 19:54:28
URL: http://biancaselin.blogg.se/
chiaki

ååh code<3 jag hade glömt bort pv'n totalt! Så fin, speciellt leendet i slutet <3



sv. jaa precis.. Jag har egentligen inget emot att omslagen liknar varandra för på ett sätt är det ju lite roligt att det finns en "röd tråd" i alla omslag. Men det där med färgerna börjar störa mig!! Speciellt när dom har det i framträdanden (vilket de ofta har, i alla fall i de jag har sett). Det känns lite som när jag var liten och skulle starta ett band med mina vänner, "regnbågarna" eller nåt sånt skulle vi heta, och alla skulle ha varsin färg... XD



det har jag aldrig varit med om faktiskt. Så surt att få hem en skiva som redan är sönder. Undrar om man kan begära ersättning? Men min skiva har inte varit sönder tidigare, undrar hur det gick till!?

2011-02-03 06:22:11
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...