Beating like a disco drum

Hello~
Idag gick jag upp klockan 7 och kom till skolan vid 8 för att ha dans..
Men, så var inte läraren där! Man ba: Nähe, okej.
Så vi stökade runt i skolan i 2 timmar tills alla andra elever kom dit.
Fint.
Jag hade några lektioner och var allmänt deprimerad över att det var måndag och jag har hela, underbara skolveckan framför mig. På svenska lektionen pratade min lärare om de nationella provet i svenska som är nästa vecka. Hon gjorde mig nervös. Vet inte vad jag ska ta mig till! Man kan ju inte öva, typ.
Åh herre min gud.
På tisdag smäller det alltså, första NP för Amanda.
Men nu ska vi inte deppa igen helt och hållet (...)!
Det är väl helt okej ändå, det här med nationella.
FIGHTING!
~
Lite bilder från i lördags när mamma hade 40-års fest!

Rihanna - Who's that chick

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...