Go'kväll mina kära.

Hur är det med er? 
Jag är frustrerad jag har glömt bort mitt Youtube lösenord.. och skrev in det minst 100 gånger hos H men nej! Fuck fuck fuck.
Det funkade liks inte att få ett nytt lösen från Youtube heller, för mejlet kommer aldrig? :(
WHAT SHOULD I DO?

Åkte hem från H vid 21. Det var mys. Vi kollade på vampyrdramat (episod 4) precis innan ja gick. Det är spännande! Men jag vill inte att Yuma, huvudrollen ska strula med den där tanten..haha
Imorgon ska vi typ.. till sickla/forum och köpa presenter, och lite stuff. Måste iväg själv senare och köpa lite nya kläder till "skolstarten".

Jag och syster såg precis på Legally Blondes 3, den var en riktig töntig tjejfilm. Lite kul sådär ibland.
Dom var Reesé typ.. kusiner. Den var konstigt, och inte så bra nej.

Ha en bra kväll, natt. What ever!
♥Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...