Kläder

Jag lämnade Hurtig efter en promenad i solen, och gick och hämtade brossan. Åt pizza >< och slappade. Sen fick vi lite fika gäster, och snart ska jag läsa min nya skvaller tidning och kolla på mina nya "skolsaker" .. typ en penna? xD

Lite av mina nya kläder. Brunt är snyggt!
 Stikad varm väst, mys! - Vero Moda 129 :-
 Vantar, med bara hål för tummen. - H&M 49 :-
 Lite kortare tunika, brun. - Vero Moda 200 :-
 2 jeansleggings?, bra att ha ;D - Vero Moda 200 :- st.
 Vit långärmad.. - BIKBOK 99:-

Skriker mer ikväll ^^ Ha en fortsatt trevlig dag, ke? :*



Kommentarer
Haley

Fina saker. <3

Ska du skrika mer ikväll? xD

2009-08-19 19:43:01
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Sv Haley:

Tack sweetie.<3

Jamen.. senare ikväll då haha. xD

2009-08-19 22:04:25
Anonym

HAHAHAHA OMG. jag menar skriver ><

2009-08-20 20:47:00

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...