Lingon vecka behov - "GE MIG CHOKLADEN!?"

Hmm. Ja åt mycket godis, till filmen "SHOPAHOLIC". Den var inte så bra, ingen story liks. Snart är det min lingonvecka, så jag får unna mig lite choklad typ "GE MIG CHOKLADEN NU GAH GAH!".
Jag är elak mot min syster, haha.Åt nästan upp allt..
Gick hem från H vid 17, lagade mat till syskonen med min moster. La brossan, kollade på film. 
Rekomenderar.. om du inte har något att göra.

Min syster och mamma hade tydligen också varit i Sickla idag, som ja och H. Och fått massa kläder, känner mig utanför.. hittade inget. Måste typ till stan/forum senare och kolla på kläder. Köpte iaf 2 ansiktsmasker, myys! Jordgubb, chocklad? nom. Har inget planerat imorgon, ska försöka träffa Becci snart så hon kan få sin present. (:

Ha en bra kväll.


Kommentarer
Sofia(:

Ansiktsmask är skönt x)

Jag gillade shopaholic så kul :D

2009-08-15 12:56:04
Amanda

Ja jag vet :D

Haha okej.. xD

2009-08-15 21:36:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...