Mad at you

Hallu!
Vaknade klockan 9 idag, bra va? haha. Åt frukost, kollade på Gossip Girl säsong 1. 
Säsong 3 kommer väll ut nu sista agusti ... I think? xD
Har precis kommit hem från en promenad till konsum, där ja köpt en glass.. som inte var god. :(
Snart ska ja iaf, åka och handla lite med pappa. Till middagen och sådär, vi ska köpa jordgubbar också! Min favorit♥

Skolan börjar om.. 6 dagar. Alltså på måndag. Jag vill ha sommarlov längre, det har gått skitfort. Även fast vi börjar senare än alla andra, det fanns ju vissa som började igår eller i måndags. Fast längtar till att träffa alla vänner,varje dag.
Är trött, ska försöka hitta något intressant att skriva om senare.

*gå och sura över min onda mage och min ej fantasifulla hjärna*

♥P&K


Kommentarer
Haley

Och Yamadas favorit! <3

2009-08-18 15:32:54
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jaa ;D

2009-08-18 19:38:40
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
Sofia(:

Kan vi träffas snart? x)<33

2009-08-18 19:40:22
AMANDAAAA

Ja självklart!<3 Kan ja ringa dig? ;D

2009-08-19 17:52:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...