Hellu♥

1. Vilken svordom använder du mest? Fan, skit, crap, helvete, vafaan. OwO
2. Äger du en iPod? nepp.. den gick sönder. :(
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Vardagarna beror på  när ja måste gå till skolan, men annars vaknar ja vid 10, 11.. i think.
4. Hur många resväskor äger du? 1 rooosa.
5. Använder du flip-floppar? Ibland, om ja inte går barfota.
6. Var köper du dina matvaror ifrån? Om ja handlar mat, blir det billigt. haha
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på, humör åh så.
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Benjamin Buttons blabla blaa, om man inte räknar med dem draman ja kollat på senaste veckan hah. 
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? vän?
10. Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En dator, en ny mobil, kläder. massa!! :C
11. Har någon någonsin kallat dig lat? haha jaa..
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ngr gånger.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Står brevid sängen.
14. Vilken är världens bästa artist just nu? Hm. Jag gillar Rob Pattinson, ofc. Men många andra också (:  
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, det är en hemlighet dum huvve!
16. När var senast någon stötte på dig? hm.. i dont know.
 17. Vad åt du till middag senast?Igår, jag åt.. grillat. 
18. Använder du huvtröjor? Har inte så många,men dem är mys.
19. Kan du vissla? Ofc, tror du jag är efterbliven? haha.
20. Vem var den senaste som ringde dig? .. Gabriel
 21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Jag gillar berg-och-dalbanor, men ändå allt som kittlas i magen.
 22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hoppas inte det :o
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? huh?
 24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ritat? En gubbe.. ja säkeryt.
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?Mitt närmaste är nog Sickla, eller Forum. Dom är pretty biig.~
26. Hur många syskon har du?Syster, brossa.. 2! 
27. Är du blyg inför det motsatta könet?Nej då.
28. Vilken film kan du alla replikerna till?Haha guess? Twilight, dirtydancing 2 och 1, shrek, grease osv. 
29. Äger du några popband t-shirts?Har en Robert Pattinson, fast han är edward och en med JT.
30. När flög du senast?När jag åkte till Rhodos, i början av sommarn. 
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?ähh...8.
32. Läser du för skojs skull? Yes. 
33. Pratar du några andra språk?Svenska, engelska, spanska och ytterset lite franska. kej?
34. Diskar du din egen disk?Mhm -.- 
35. Har du gråtit offentligt?Ja.. 
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Båda.  
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?Nej, när jag vill. 
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Har aldrig haft hål i öronen, men i naveln. ska ta där igen, soon. Ingen tatuering.
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?Yes, haha. Spillerill? 
40. Kan du kasta macka?Suger, men elea försöker lära mig. 
41. Har du någonsin varit på Jamaica?Nepp 
42. Vad har du med dig på bion? Popcorn, godis. Läsk? kanske. 
43. Vem var din favoritlärare och varför?Jag diggar min so och ma lärare Bernt. Han är snäll, och onormal.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?Bryr mig inte om religion.
45. Vad har du för väder? Lite molningt.
46. Har du en blogg?Nej, det här är min mormors blogg. 
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?Går inte på gymnasiet,yet.
48. Gillar du att flyga? Ja! :D
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Hm. Charmig, omg<3
50. När sov du senast på golvet?I tältet för en månad sen, eller när jag ramlade ner på golvet och inte orkade gå upp igen haha.
51. Vilken är din favorit drink?14, soon.
52. Gillar du din boende-situation? Nej, inte alls. FUCK RAAAAAAAAADHUS. 
53. Vilken är din mammas hemstad?Karlskrona och Stockholm.
54. Din pappas hemstad?Stockholm.
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?Fungerar alltid!
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?När det är skola jaa, för fan. usch blä fy. vill inte tillbaks. fuck fuck.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Najej.. 
58. Vilken är din favoritfrukt?Äpple, pink lady!, Jordgubbar och mango? maby. 
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?Nej palla! Man ska vara nöjd för det man har, okej? Inte räkna massa kalorier i varenda jävla nöt,frukt whatever du köper?! FATTA! 
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 :D
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?Behöver ej.
62. Tror du på liv på andra planeter? Ja självklart. 
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Alva, sis. 
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?Man, men jag vet inte riktigt om ja tror på honom. 
65. Vad var det senaste du åt? Igår kväll, mini muffins.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?  Har mest tjejkompisar, så kanske tjejer?
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? "Åh amanda vad fiint." not. vet inte? 
68. Gillar du senap?Ibland.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Skit i det. 
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?Ja, vad kul!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? nope.?
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej men kollar där  ibland, finns mycket bättre sidor.
73. Tycker du om att krama folk? Ja! :D Do you want a hug?<3
74. Skulle du säga att du är trendig?har min egen stil.
75. Äger du en digitalkamera? Yes, en röd samsung. Fast använder den inte.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? det är piinsamt.. marelyn monroe, god. och typ..vet inte?
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Ja, verkligen. Svårt löfte att hålla liks?
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?Twilight, I taket lyser stjärnorna, Ta mig för den jag är, Julens stjärna.osv.
79. Tycker du att du är attraktiv? Ibland, men inte så ofta. nej..
80. Vad är du allergisk mot? Paprika!
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Men nej, alla måste överleva okej? Djuren äter gräs, vi äter kött. Tänk om kossorna äter upp allt gräs på jorden! Oh noo! Om man inte äter kött, får man inte i sig alla dom viktiga grejer som finns i kött. Alltså får man dålig hälsa, det är därför vissa vegiterianer, veganer måste äta järnpiller, fisklever olja osv.
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Adam -.-
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? what ever!
84. Om du såg någon stå på en bro och skulle hoppa vad gör du då? Räddar honom..?
85. Vilket är ditt älsklingsland? Jag gillar thailand, dom är så snälla där. Annars är Japan fint, och indien.
86. Vilken mat gillar du bäst? Hm.. gillar mycket mat. Men sallad är väldigt gott, och mat från andra länder. Typ Thai-food! xD Är inte så inne på svensk husmanskost, you know.
87. Gillar du din skola? Nepp
88. Vilken klass går du i? 8E..
89. Gillade du testet? Sådär. Lite långt..

Orkade ni läsa? haha

vet inte vad jag ska göra idag, nu ska jag ta och äta ngt iaf! Puss på er!♥

Kommentarer
Haley

HAHA jag läste allt... 8DD

2009-08-06 19:53:51
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDAAA

HAHA fina du<3



2009-08-06 20:56:28
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
Rebecka

HAHA jag läste inte allt... 8DD

2009-08-06 23:31:23
Amanda

okej :)

2009-08-06 23:34:54

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...