Fuck off

NOTE: Fan vad jag är rädd. Seriöst. Det här är så läskigt. NYC är en grupp nu, en riktigt Johnny's grupp.
Och det menas att Yamada och Chinen kommer ha 2 grupper.. många säger,
"Det är okej, det är ju precis som Ryo med NEWS och Kanjani8!" men..
Jag är rädd, att jump kommer bli värsta.. seriöst ;_;
Läste en intervju med Yamada, och typ dog.
"Yamada-kun said to Johnny-san that if jump will be disband, he and Chinen will be quit Johnnys."
Jag.. vill bara tro att detta är ett hemskt ryckte, men det ser inte ut så.
Inte för att jag inte gillar NYC, men jag trodde bara det var en tillfällig.. forever be en tillfällig grupp.
Och jag gillar hey say jump mer..
Nu vill jag prata med Haley, och vara en liten deprimerad groda. Skit.

Okej, avreagerat mig. Idag har jag inga planer, det är skitkallt ute så vill inte gå ut. Men ska köpa godis sen så..
*sluta äta så jävla mycket godis*!!!!!!!!!!!!!

I miss you Halli~!

Puss♥


Kommentarer
Haley

EEEEEEEEEEEEEEEEEEH?! ;____;

wtf

2010-01-02 16:09:54
URL: http://digitallolita.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...