Förkyld igen ._.

Nu har min förkyldning dragit igång ordengtligt kan typ inte prata och jag har inte en riktigt näsa längre utan en kran som rinner hela tiden!! Det är såå jobbigt. Var hemma från skolan i tisdags just därför. Men har gått senaste dagarna, imorgobn med dåva. ^^

Idag har jag hänkat med Jönsson <3 kulkul (: Vi väkte upp gammla minnen (spelade Musse Pigg på playstation) hehe.
Det var kul även fast vi har klarat spelet hundra gånger om. sen spelade vi lite Sagan om ringer mä kul :)
gick hem åt lax. helt OK.

Sitter här nu. snyter mig. jahpp.

Imorgon sksa vi få gäster, Karro kommer <3<3<3 ska bli jättekul (:

kramen<3

P.S Hänka med mig åh Jönsson på lördag ? älskarej<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...