GOTT NYTT ÅR ALLA!

Nejmen hejsan.
nejmen är faktikst mitt favvo ord så mobbas inte. Drogar just nu Robbie Williams - Angels. den är ju fett gammal och så men den är fin och ja. ni fattar :p
bästa födelsedagen igår. har redan skrivit 10000 gånger menmen. ^^
Min kamera ska jag hämta imorrn on the POST. läängtar.
tänkte också passa på att säga hej då! till 2008. som har varit ett helt ok år (?). hänt jävligt mycket saker, massa nya vänner, ny skola och sånt dära. :'D
Och så självklart senare idag Hej 2009 och nya erfarenheter, haha.
Fredrik och elea ni är så skyldiga mig 3 gånger umgås med mig dagar så det så.
känn er fukin ägda. 

btw, Jag har bytt namn på bdb: Raintalker
det är bäst <33

ska dra to my farfar soon, för att han fyller år dåva ^^ sen blir det fest ? :'o

hejj



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...