Hej födelsedag o(^.^)o''

Min födelsedag idag. skriver mer sen XD

Nu skriver jag lite senare på samma inlägg dåva.
Det har varit, är fortfarande XD än skitabra födelsedag !! <3 Jag har fått en SYSTEMKAMERA, förstår ni hur jävla glad jag blev lr ?? Guuuud vad jag är lycklig <3 Det blev en NIKON D40 dåva. den är jättesöt. Har inget namn än,men vill hålla i den innan jag döper den för fabian! haha.
Sen fick jag underkläder (??) och inget annat. btw, tack för att Marika,Fredrik,Ester,Elea,Haley,Becci & Karolina som gjorde min dag (till bästa födelsedagen ever) <3 ni är bäst.

Nu har jag haft lite gäster här och käkkat tråta och sånt. Karolina är kvar, hon är snäll. (: 
Det har iaf varit en jättebra dag. ^^)

hejjhej födelsedag.



Kommentarer
norströmmarn

w00t? jag gjorde inte din födelsedag till en bra dag? vavavavavavava.

2008-12-30 22:54:42
amanfa

om du tycker det så ? :S


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...