Hej Jul-lov, Hej då skolan ! :'D

Japp, då hade man jul-lov dåva ^^ är hur skönt som helst. pallade verkligen inte skolan just nu så lovet kom verkligen i rätt tid! :'D 
Sov över med Marika och Haley hos marika i går då. Före det delade vi ut julklappar då var Becci & Jönss oxå mä. Jag fick en skjorta av Becci & Haley och nallar av marika och elea. <3 tackii dom är jättefina (:
i morrse (lördag) jag gick hem själv i regnet. det var skönt man kallas juh int Rain Talker för spillo. nä nä XD

Var hemma slog in lite presenter till systers födelsedag (imorrn). Jag vill inte gå upp tidigt för att gratta henne ussha men man måste ju vara snäll ibland iaf. så det gör jag. Sen är det väl det så kallade "släkt" - kalaset på dan där.  (:
Men på kvällen ska jag väl bara ge Rebecka en julklapp sen vara med nån ? kanske.

Vilka är hemma på Julafton / Nyår där? kramen<3 

som sagt hej då skolan på ett tag :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...