Imorrn fyller jag bliva tonåring. ^^)

Som sagt,imorgon fyller jag år :'D ska bli kul. Om nån hinner läsa det här nu så ger jag lite info japp.
Imorrn så kan ni komma hem till mig om ni vill kl 12 och umgås (??) till kl 16 ! :'D HOPPAS NI KOMMER!

mina senaste dagar har bara bestott av längtan efter kompisar, twilight läsning,tv-tittande osv. Förutom i lördags när det var fest hos marika (: det var mycket folk där. Rabblar?, mm.. Marika (jä?), Veronica,Becci,Haley,Elea,Höritg & Rebecka N.
var det alla.. ? Vi hade kul såg på filmer,chillade,sanning och konka. sov över med.
Kom hem och gjorde annat kul. Saknar kompisar :'o 
Twilight böckerna är jättebra faktikst. jag ångrar lite att jag var så hård mot dig cornelia. Dom äger juh faktikst.. nästan iaf.

hejjj

Kommentarer
Cornelia

JUSTE MANDOS, HOPPAS JAG SLIPPER SLÅ SÖNDER EN TILL MAPP PÅ DITT HUVUD xD <33333

2009-01-01 22:33:28
URL: http://scmaxigt.blogg.se/
amanda

NEEJJJ DET GÖR ONT !! :'( BHBUHBUHUHU!

2009-01-09 10:50:21
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...