JUL!

FÖRLÅT FÖRLÅT! Har varit massa extremt oaktiv på senast tiden menmen jag har en förklarning och det är att eftersom jag har lov så orkar man inte sitta vid datan hela tiden. Jag kollar lix bha mejlen och orkar inte skriva på bloggen. MEN NU! XD

Haha, Julafton igår dåva :'D. Jag har märkt att jag itne alls är lika framåt för julen längre. jag önskade mig en systemkamera men det skulle jag aldrig få. så ja önskade mig inget. Och jag längtade inte efter julafton. jag vill bara softa vid datan,läsa böcker. men nej, man MÅSTE pynta granen och baka pepparkakor och hålla på :/ *suck*
så det gjorde jag. och firade jul som vanligt. jag fick lix fina presenter och så men känner mig inte alls glad över allt.
Julen är fin åh så. men skitäklig på samma gång. vet ej vad jag tänker just nu lite väärdo.

Jag fick i julklapp, KENT BOXEN (alla deras album alla låter åh massa mera stuff), Gossip Girl HELA första säsongen, Massa kläder, Present kort (1 på NewYorker XD), vantar&halsduk (fett mysiga) :P, bio sak?, TWILIGHT BÖCKERNA <3 xD dom är så bra. förlåt att jag tvivlade på dig corenlia <3 :) haha. och lite annat som jag inte minns.

Förre julafton på lovet har de inte hänt mycket alls. bara varit med lite kompisar åh sånt. Träffade Hört som inte gjort på aplänge, var jättekul :'D <3.
Längtar inte till skolan vill inte dit igen. ussh hata stavan. :(
men måste juh medje att jag saknar Kent lite *NOT :/:/:/

ska käkka lite nuva. ska försöka skriva mera sen.
btw saknar fredrik jättemycket. men han är i strängnäs :'(
jaja. fast saknar alla andra med ju :''( måste träffa nån sanrt. hata mitt hem.

jap nu måste jag dra. på riktigt.

HEJ <3

Kommentarer
becci and a half men

hahahha jag kom på en rolig sak:



du har fått en kent box!

din NO lärare heter kent!

din pappa heter kent!

och...öhm...din mamma heter maria!



HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA



dålighumor.com!

2008-12-26 16:18:08
URL: http://thisisrandom.blogg.se/
mandoor.

becci and ahalf men ; Hahahah din humor är bäst gumman <3

2008-12-26 17:49:56
Cornelia

Jag förlåter dej. Dom är bäst. Vilka fick du ? jag har alla utom "Om jag kunde drömma" både svenska och engelska :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D <33

2009-01-01 22:37:27
URL: http://scmaxigt.blogg.se/
amanda

Cornelia; jag har alla på svenska :'D <3

2009-01-09 10:49:36
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...