Snart Jul-lov juh! <3 typ 13 dagar kvar lr nåt? :o

Det hände kul saker i helgen + fredagen dåva ^^

I fredags så hade mamma gäster, nån tjejmiddag *suck* så jag var tvungen att vara hemma. Men Karolina kom till min räddning oxå på tjejmiddagen hihu (: vi hade "kul" och hon sov över :D
Åh så i lördags hänkade jag runt med Fredrik .. vi skulle till julmarknaden på Älta skola men vissa personer var "lite" sega så vi kom försent. (Den hade stängt) Vi gick hem till haley [löööve<3] XD. Hämtade henne, gick ut igen.
Vi pratade "deep talk" gick väl bra ??? Senare, vi gick hem till Haley och träffade hennes hund MAGGIE<3 den är
jävla söt & liten! Vi skulle sova över.. bestämde vi men fredrik fick inte typ (?) så vi sov över själva. (Jag & haley)
Fast juste Rebecka kom med hon sov också över XD jag har fått så jävla dåligt minne på sista tiden, mina halstabeletter som lungar´s fel maby ? var kul som fan^^
I söndags (igår) kom jag hem från Haley vid typ 13 och pluggade.. PLUGGADE (?????????) :s
senare på den dagen slog jag in kompisarnas julklappar,
då ringde elea jag sa att jag slog in hennes julklapp fast det gjorde jag inte jag slog in marikas. fast jag ljög ju inte det var ju bara för att hon skulle bli glad och fundersam, elr hur?
PA`S MICROBLOG SUUUUUUGER, ville bara säga det.
jo elea ringde, hon tvingade mig komma ända ner till henne 1 ½ JÄVLA METER!!! O.O
vi bakade pepparkakor med lin (jönss syrra) och hennes mama.

Joh Fredrik du får en julklapp även fast du inte vill men säg inte till elea att jag sa det om du nu läser det här, okej? ^-^

Idag var det måndag, dansen var inställd (läs mer på bdb) Jäj! <3 becci åh jag rymmde som sagt XD vi tittade på Youtube filmer och dansade hemma hos becci istället :p
sen gick vi till skolan /igen! Vi hade slöjd med häxan *suck* jag gjorde på min "fina" grytlapp. häaxan sa att den - inte var så fin - hon ska få spö!!!

jahpp?
nu måste jag hälsa på min vackra kvinna till moster :D

kram<3                                                                                          

Kommentarer
Höäley XD

Vi hade fett kul aiiiiiiiiiiiight ?!?!!?!?!?!?! XD

och vårat deep talk gick bra <3 och ja älskarej <3

2008-12-08 19:27:44
URL: http://fiktivsak.blogg.se/
rebecka

mihihi. Jag ska köpa till dig :) <3

2008-12-08 19:33:48
amanda

rebecka: Ja vad kul (:

haley: Jaa vi hade askul (: <333


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...