fredags,sova över. <3

i fredags sov jag över med Haley,Marika,Jönsson & Rebecka Norström :P det var kul (: <3
vi skulle se på film å så..men så blev det inte. alla bara grät åh vi typ pratade "ut" om allt äkligt som händer.
Jag förstår om du kände dig lite utanför rebecka, förlåt<3

igår lördag, var jag med sova-över kompisarna xD (orkar itne skriva namnen) + hörtig<3. Vi gick hem till marika och såg på Aladdin. geekit jag vet höhö. men låtarna är ju bra (:
sen skulle jag,jönsson & hörtig dra oss hemåt. jag skulle äta.



Då ringde Fredrik åh ville vah med oss, det gick bra XD såå vi var med honom lite efter att jag hade ätit. Sen skulle Jönsson & Fredrik också äta tyvär så det var bara jah å hörtig fast sen kom rebecka norstörm hihu. 8D
vi hade kul med hurts data.
ni äh bäst <3ni äh bäst<3

orkar inte skriva mera höhöhö.

kramen<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...