helt död <.<

idag har ja varit helt död. seriöst inte orkat nånting, håller ja på att bli sjuk eller? ahh O_O
typ lekt med min broder .. kastat boll, sovit, knappat på datan.. inget annat. jo ätit en banan. jag vet att det inte är så "tummen upp" för mitt blogg namn men jag gillar bananer! SUG PÅ DEN APOR!

Nu lite tankar,
* GUUUDDD VAD JAG STÖR MIG PÅ ALLA SOM TROR ATT VI GEEKAR TWILIGHT BARA FÖR ATT VI LÄSER BÖCKERNA ELLER FÖR ATT VI TYCKER NÅN I SNYGG I FILMEN!! AARRGHHH!! :@ :@ :@ 
Liks ja har läst böckerna,sett filmen och tycker om det jättemycket. och kanske tjatade lite för mycket om ngr repliker.. men eftersom mina kompisar tyckte det var irriterande så slutade ja.. men ändå ändå så får man inte tycka om vissa grejer. JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR. GRR! och seriöst vissa är jävligt överdrivna när det gäller vissa intressen typ twilight men ja tycker att man ska få vara det. om man gillar något så är det bra. man ska inte vara en jävla tråkig tant som sitter ensam hemma och glor. ALLA SKA FÅ GILLA DET DOM VILL!! (Tänker lite på dig där Haley, jag tyckte det var jobbigt att du och marika snackade om japan hela tiden, men förstår mera nu hur det känns. och förlåt om ja var jobbig <3)
* jag älskar påsklovet. älskar godis. ge mig ett påskägg nu.
*jag är en snel poni

hälsa



Kommentarer
Marika

är det inte du som är apa om du äter banan ? OO

2009-04-12 19:30:21
URL: http://maricon.blogg.se/
mandoor :*

neej..

2009-04-18 19:05:42
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...