22 frågor, därför har du tråkigt.

1. Ta fram närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4. Vad står det? "Ta det lungt Bella. Snälla kom ihåg att du inte precis ska erkänna dig skyldig till mord eller något"  
2. Sträck ut din vänstar arm så långt du kan, vad rör du vid? Min Robert poster, aw aw.
3. Vad såg du senast på TV? Igår.. Tyra banks i think.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 19:39?.. 19:13. 
5. Bortsett från datorn, vad hör du nu? Ryosuke som pratar.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?Gick från Haley till hem.
7. Vad tittade du på innan du började läsa denna undersökningen?En videoklipp på Youtube.
8. Drömde du något inatt?Att skolan brann ner och jag sprang ut med Bernt (min mattelärare..) omg pinsamt. -.-
9. När skrattade du senast?När Chinen dansade nån dans och Yuma härmade honom, men failade.
10. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?Många posters på Yamada Ryosuke, många posters på Robert/Twilight, En spegel, tre tavlor.., fönster? xD
11. Har du sett något konstigt den sista tiden?hmm.. har jag väll.
12. Vad tycker du om den här utmaningen?Jadu. Har man tråkigt så har man.
13. Vilken var den senaste film du såg?14 sai no haha
 14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då? Köpa Yamada. Nej men.. äh äh. Åka till Japan med Haley, gå på alla Hey say jump konsterter hela dygnet runt. Vara allmänt rik!
15. Berätta något om dig själv som inte folk vet om: En galen fangirl, nej haha. Har för många japankändis crush just nu, Första gången jag såg twilight grät, var jag helt tyst. Sen såg jag den igen 3 gånger. Jag är sparsam, jag vill bara ha ett barn när jag blir äldra p.g.a alla syskonbråk jag har med mina syskon. ?
16. Tycker du om att dansa?Jaa ;D
17. George Bush? Huh? Han är söt. 
18-19. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?Jag vet faktikst inte. Har alltid gillat Damien, för en kille. Men det vet jag inte..
20. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?Ja..!!!???!?!?!??!
21. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Huh?.. Förlåt för att jag inte lyssnar på religons lektionerna Bernt.
22. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor? Om du vill så kan du väll svara på den. :)

KOMMENTERA MER. JAG GILLAR DET, KE?

Kommentarer
Haley

åååååh du vill åka till japan med mig och se på hsj konserter. Så bli rik då. xD <3

2009-08-24 20:52:43
URL: http://digitallolita.blogg.se/
AMANDA

Jag ska ..sen hahah xD

2009-08-24 21:19:10
Sofia(:

*Kommentera kommentera*

Jag ska kanske åka till Nacka nästa vecka då kan vi ses typ? x)<333

2009-08-24 23:16:35
AMANDA

Sv Sofia;

Hihi tack<3

Ja det kan vi nog.. om jag inte har massa plugg och skit.<3

2009-08-25 15:04:41

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...