Home from school

Hemma från skolan, är väldigt trött. Skulle sätta upp lite saker med tejp så skar jag mig på den där saken.. man river bort tejpen på? Fattar ni.. haha. Det gjorde ont, nu svider det som tusan och min hand blev lite blodig. -.- *smart as*

Idag i skolan hade vi lite lektioner och det var helt okej, jag har fått en ny idrottslärare. Hon verkar bra. Vi fick någon kyckling i paprika sås, äkta skolmat. Åt inte. OwO 
Fick också vårt nya schema för dem hade gjort något fel på det första ><, och mina tisdagar suger verkligen. Vi har en håltimme på 2 timmar, och därefter "Elevenstid" .. kommer inte palla det.
Vad gjorde ni i skolan idag? 

En söt fan-video på Yama Chan som jag hittade förut.♥



Min mobil har inte kommit än *sad face*, fast tidigare idag läste jag att den hade skickats så den kommer imorgon. Får vi hoppas! Poss♥

Kommentarer
Stephanie

SV: tack för kommentaren, JAg är ledsen att jag svarar sent .



Allt bra med dig =D ??

2009-08-26 20:55:23
URL: http://steffiis.blogg.se/
AMANDA

Sv Stephanie;

Nej det gör absoult inget haha.



Ja det är ganska bra, trött på skolan redan -.- men bra i allmänhet. Hur är det själv? ^^

2009-08-26 20:56:51
Anonym

vadå vad har hänt med maud? :(

2009-08-29 11:30:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...