Whoopsi!

Forgot to tell you! Jag åker till min fina farfar kjelle imorgon. Och är där över helgen, behöver verkligen komma bort från allt. Det känns fel att säga så,men vet ni hur det känns? >< Jag kommer sakna dig Haley, eftersom jag saknar dig precis när jag lämmnat ditt hus eller du gått från min dörr. I am mobbad.

Kanske tar med datan får se. Kommer nog inte riktigt klara mig utan yamada och rob. Så hehehe.. *evil plan*
Pratar just nu med Haley på msn, vi pratade om att det inte kan vara bra för hälsan att gilla någon så mycket?
Men jag är iaf gladare än jag någonsin har varit förut,och det måste ju vara bättre än någon som inte ser någon som helst livsglöd med livet? Håller ni inte med? :D

Sov gott, så kanske vi hörs. 

Passar på att Gratta Haley och Becci i förskott<3 Fina tjejer.♥

Kommentarer
Haley

2009-08-06 23:07:31
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Haley

JAg saknar dig. <3



Vi.. vi har det bra som fangirls.. jag menar .. alltså att ha en kändis crush är någpt speciellt. Som du sa vi har alltid något att se fram emot. <3



åååhåhåhåhåhå jag älskar dig <3

2009-08-06 23:09:17
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amanda

Jag vet<3 Det är så bäst :D Jag kan inte låta bli att bli så glad när jag tänker på att jag kommer få se robert när jag kommer in i mitt rum eller yamada på datan liks haha ><<3 Jag önskar alla kunde ha det så. Då skulle alla vara lyckliga, iaf lite.



Jag älskar dig så mycket<3

2009-08-06 23:11:02
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...