gomene ;_;

Förlåt för super duper dålig uppdatering.. men jag har inte orkat ;_; *bästa bort förklaringen ever*!!!!
Haley är i Japan landa nu, fett roligt~ I'm so happy for you!
Dem senaste dagarna har jag bara varit hemma och sovit, varit helt död men så idag drog Carro och Becci med mig till.. som vi tillslut bestämde oss för FORUM. O M G! Nej men.. så blev det.
Jag köpte julklapp till Hurtig, när ska vi träffas btw?! På nyårsafton,dagen..?! Hahah..
Åh jag fyller år imorgon O_O Det känns lite sjukt, tiden går så himla snabbt.. uh.
Titta vad tråkigt jag hade för några dagar sedan.. yay!
Okej, det var typ det.
Nu ska jag kolla på Yukan Club igen, jag glömde bort det uh *bad human* .. men nu så!
Bye~!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...