Jul jul jul jul jul ..

NOTE: NO WAY ;_; Snow Prince togs bort ifrån Youtube ;_;_;_;;_; *depp depp depp*


Tänk.. det är typ.. *räkna* 7 dagar, kvar till Julafton. That's like.. super duper cool.
Tycker ni inte?!
Mitt paket har inte kommit än.. that's not cool..
Men jag hoppas hoppas hoppas verkligen det kommer på Måndag, annars.. >@<
Jag vill ju ha det.. ka! Och Anan.. o m g.
buhu ;_;
Alltså.. Kame har typ.. super långt hår.. till axlarna O_O vad är det där liksom?!
Och Jin.. = hästsvans.
Och Yamada.. = fjong fjong från kepsen.
ka. klipp er.
Jag var på min systers julshow idag, då fick jag värsta julkänslan. Hahah..
Så jag lyssnade på julmusik när jag kom hem. *not*
Den här är ju julig..
Kat-tun~

Jag hade roligt.. taha. Sämst humor när man är insnöad..hallå!
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...