Lördag

NOTE: Yamada in the corner <---- så söt.. ;_;


Owie så skönt med helg~
Idag har jag pluggat lite matte, men mest tagit det lugnt hemma. Jag och Tim bakade pepparkakor, ischoklad och knäck.. nu är jag mätt för en vecka.
Wah juste, jag råkade komma in på ett drama igår.. som hette Kimi wa Petto, med Jun jun jun.
Han lekte hund, det var komiskt. HAHAHAHA
ka ka.

Och vad hände igår?!!!! Det snöade ju!!! Precis när vi slutade skolan så började det, men bara lite.
Och idag så snöade det ännu mer, det är t.o.m kramsnö! *_*
Jag gjorde en snöboll, sen blev jag bombad av Alva och Emma.. ka.
Sen gjorde jag en snöängel och blev jätteblöt.. hade ingen jacka.. *smart*
Men dem bara skrattade åt mig.. ><'''
mhmhm...
Amanda~ ♥

Först gillade jag inte den här låten.. men nu så! Bara den på hjärnan, hela dagen.
Shin shin power~

OCH VET NI.. DET ÄR JU CLAIR DE LUNE I BÖRJAN HALLÅ!!!!!!!!! Vadå sno låt ;_;
Ha en fortsatt bra lördag kväll nu.. puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...