Owie

NOTE: JAG SÅG PÅ HSJ FOTOBOKEN MAKING O_O .. seriöst. Alla har blivit så snygga ;_; Och jag är kär i Taro's röst.. och chinen är snygg kaka..


Jag skrev inte att det var Chinens födelsedag igår ;_; Fett hemsk jag är. Jag kan spamma med lite Chii bilder längre ner,ne ne??
Tim och jag tidigare idag:
"Nu ska vi sjunga ljuset sången!"
"Ett ljus..ett ljus..ett ljuuuus.."
*Tim tittar på mig*
"Du inte sjunga!"
"Öhh..nej jag kan inte den sången."
"Så vi sjunga om den *peka på julstjärna*.. om prickarna!"
*Sjunga något*
"Fint Tim~"
*tyst*
"Nu ska jag sjunga om prickarna!"
"Nej.. jag redan sjungit den ju manda!"
*göra grimas*
"Eh.. vad gör du Tim?"
"Jag tänker.."
*tänker länge*
"Kan jag få tänka själv?"
*gå in på hans rum*
"Under mitt täcke, själv"
*komma ut*
"JA! MORÖTTERNA!!! inte gröna.."
*tyst*
*ta mitt lepsyl*
"Vart är läppstiftet sången!"
"VART ÄR LÄPPSTIFTET VART ÄR LÄPPSTIFTET!"
Min bror är normal. Awie..♥

Chinen Yuri ~ SWEET 16! ~
Gay forever♥
Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...