Tisdag^^

NOTE: Är det bara jag som dampar när den där Marabou chokladasken reklamen kommer upp!? TROR DEM MAN VILL RÖSTA PÅ NÅN HIMLA "VILKEN SKA BORT?!" SAK. GE MIG BARA CHOKLAD?!??! ;_;
Förbjudet extremt suktade reklam.


Hej på er~
Idag var det skola. NÄHE?!..
Vi hade Ahmed på matten och SO:n för Bernt är på kurs.. alltså.. KILL ME!
I dont like Ahmed. Men vadå liksom.. ofta man tror att Osama bin laden är USA:s president, för att Bernt har råkat rättat fel på pappret?.. Har han ingen hjärna eller. OBAMA FOR LIFE♥
Vi hade lång lunch, så jag gick hem och fick sällskap av Möller. Hennes larm dampade så hon åt hos mig, sen drog vi på en tantbuss till skolan igen. En lektion med Christine. Sen hem och passa lillebror.
Det gick ganska bra, vi hade bara sönder ett dörrhandtag och en ljuslyckta. Men annars!
Haley och Tim gör mig rädd. Jag gillar inte den där grimasen. ↓
Yay~

Mitt paket har inte kommit :@ Om det inte kommer imorgon blir jag grymt sur. ;_;
ARASHI!
Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...