Böld imorgon.

NU får vi hoppas att jag inte ser ut som en böld imorgon, hm alltså full med myggbett. Ska nämligen sova ute i eleas sak. Det är ett trädäck med ett tak.. typ? xD Det heter ngt på P... minns icke!
Wish me luck!<3

Skulle ju egentligen varit med Haley idag, men vad fan hände. Inget. ta det imorrn sweetie? :o
Förlåt iaf<3

Har precis ätit, grillat. Det var mys! Elea och Hurtig är åh ser Harry Potter så det får jag väll höra hela natten då, tur att jag såg den igår :) mihih.

Puss tills imorgon. SMS:a !?


Kommentarer
Haley

Men imrorgon kan jag inte. Min kompis kommer då. En annan dag? D:

2009-07-17 20:23:05
URL: http://digitallolita.blogg.se/
amadnaa :D

Haha vi är desperata ju :O

Jo visst en annan dag :)<33

2009-07-18 18:25:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...