Comic-Con, New Moon sneak peek.

Presskonferansen om New Moon.. med rob och alla. Finns det jätte mycket fina videoklipp på (aaa) :D Och denna tjejen, har lagt upp ngr.. vet inte om hon var där eller hur hon har fått tag på dom. Men hon är för underbar! You made my day sweetie.. öhm.. eller hela mitt liv! <3

Det är ganska dålig kvalité men vafan man ser ju iaf. Och det är klipp från New Moon.. filmen. Och jag är död. Så bra<3 
Den första, sneak peek:n Bella och Jacob åker motorcykel.. det var precis som jag tänkte mig när ja läste boken. UNDERBART<3

Sneek Peak 2, I italien. vad ska man säga?

VAD TYCKER NI!?

Här är Laura/Laoritas blogg, om ni vill se mer: twihardlaura.blogg.se
är helt omtumlad, måste nog sova.. lite p.g.a min halsont också.



Kommentarer
Sina

Sv: Tack! :) jag kanske kan berätta vart man kan köpa, men bara du inte skvallrar :)



tog du videon från min blogg? xD <3

2009-07-27 17:47:54
URL: http://twilife.blogg.se/
Amanda

Sv: Lovar att hålla käft haha! <3



Nej xD från en tjej som heter Laura ^^ fast den finns ju överallt på Youtube också satt.

2009-07-27 22:10:32
Lovisa ^^)

JAG ÄLSKAR DOM VERKLIGEN!!!

Så bra^^

2009-07-27 22:17:06
Sofia(:

Fett bra<3

2009-07-27 22:17:41
Amandaaa

Sofia,Lollo sv: JAG VET VAD TROR NII!?!?!??!?!<333

2009-07-27 22:18:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...