Guess what I saw!

Kom hem för ungefär en timme sedan, från Sickla. Såg Harry Potter♥ och halvblodsprinsen (6), den var jättefin. Dom hade fått med mycker från boken i filmen och den var komisk,romantisk och spännande också :D Jag ska absolut köpa den när den kommer på DVD. Rekomenderar, verkligen!
Säger inte mer, ni får ta åh sen den själva! :P

Idag åkte jag med Norah till Sickla och Forum lite, mys! Köpte en grå slapptröja från Monki, jättebra R.E.A där nu :D:D
Var där i c. 2 timmar sen drog vi ut och försökte hitta busshållplatsen för 401.. som har flyttats för dom bygger om där den brukar vara.. haha? Vi hittade den för att bussen kom.. xD Var hos henne till 17 send rogjag hem och åkte till bion.. onödigt jag vet hahah!

På Måndag eller Tisdag åker jag till Skåne, till Sofias familj.
I högst 5 dagar, dont miss me<3

Puss så länge ♥

Kommentarer
Haley

Amanda Amanda JAG VILL GÖRA NÅTT!!! MEN JAG KAN INTE SMSA DIG FÖR JAG HAR INTE DITT NUMMER PÅ DEN HÄR MOBILEN OCH DU ÄR INTE INNE PÅ MSN!!!

2009-07-17 13:22:48
URL: http://digitallolita.blogg.se/
Amandaa

JAG VET??!! O::OOOO:O:OO

MENMEN !??! GAH GAH!



Vi kan ses imorrn!??! <3333

2009-07-17 19:14:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...