Min dag med Haley♥

Gick till Älta gård, såg en buss *ruuuuuuuuuun* tog den. Var hos haley vid kvart över 1? Vi satt vid datan till ungefär kl halv 16! JAG VEEEEEEEEEEEEEEET. *nörd nörd* Då gjorde vi makaroonie n' cheese (stavnings fel så de ryker japp), momm momm<3 Åt det medans vi kollade på ett vapmyr j'drama på datan. det var sött<3 för han var vampyr haha<3 en snygg vampyr, men tyvärr kan han itne mäta sig med edward. omg vrf sa jag just det där.. ingen kan mäta sig med edward!? GAH!

Hm. Gick hem vid 20, hade saknat Haley mycket. <3 Nu är jag hel igen. ^^

Imorgon ska jag äta frukost vid strålan, och bada. Fråga inte varför jag gör det...
KRAMIS KRAMIS.

Kommentarer
Haley

Yuma är öhm.. typ, värdels bästa.. vampyr... aKikikikikikikikikikikikikikikikikkikikikikikik 8D



förutom när han ska visa sina vampyrtänder...då är Edward bättre..



2009-07-27 22:53:42
URL: http://digitallolita.blogg.
Amanmda

Hahaha<3 Han är väll braa xD ^^



abolsut!

2009-08-01 17:43:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...