Reklam

Vissa reklamer är så jävla sjukt irriterande. Okej, alla reklamer är ju irriterande för man vill ju liks inte bli avbrutten i sitt pogram, film. Men vissa reklamer är bara FÖR mycket.

Typ,

Dåliga reklamer!

Polly
"Åh Polly vad gott..Åh polly vad gott.. åh polly vad gott"
SÅ JÄVLA STÖRANDE. Funkar iaf INTE på mig, köper int emer Polly för att någon skriker det i örat på mig 24/7.. hm?


OLW Chips


Låten är i varje människas hjärna, går både på radio och tv. Irriterande!!Men jag vill ha chips, när jag ser den på tv:n :o
Funkar iaf? ..

Bra reklamer!

Unicef

När Mikael Persbrandt *stavning??* pratar om att barn hjälper till hemma och så. Det brukarju typ alla som jobba rmed Unicef göra, men jag tycker att man lyssna rpå hans röst liks. Plus att reklamen hjälper barn!
*TUMMEN UPP*

(Samma med bris reklamen, när dom förklarar hur tråkigt alla tycker det är att höra på alla som tycker att man ska bli medlemmer på deras sajter så dom kan tjäna pengar till barn osv.)

Vilka reklamer gillar ni?

Kram



Kommentarer
Thaikalle

Fin blogg som du har

Idag är min gibbonapa Seagame med på aftonbladet.se

Webb-tv.

Gå in och titta, lyssna det är alltid samma tragiska historia för dom utrotningshotade små trädtrollen.

2009-07-29 17:09:33
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Amanda

Åh vad trevligt. Kanske jag gör om jag hinner :)

Tack så mycket<3

2009-07-29 17:47:41
URL: http://bananasisformonkeys.blogg.se/
JONNA

POLLY ÄR SÅ JÄVLA GOTT! :D

2009-07-30 13:48:43
URL: http://joonnaak.blogg.se/
AMANDAAAA

HAHAH JOO IBLAND.

2009-07-30 18:43:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...