3.6.09

DAAADAM! SNART SOMMAR SOMMARLOV DAAADAAAM!

hej läsare, ni är inte så många men söta som myror.
har laddat upp en bild på bilddagboken, då visst ni det.
ALLAH, GIVE ME A LIFE PLEASE? O_O

i love timo räisänen han är så fin och en sån skön snubbe, denna låten är skönast mohah<3.
det roliga är att han är apseriöst.

 cuuutie pie!

Today in school, inget speciellt. Lite lektioner, äklig lunch *ovanligt* jaa. Blödde näsblod O_O, jag är så konstig.

PRECIS SOM I BLOODY MONDAY, haley säger att ja kommer dö snart. men först ska ja få bölder i ansiktet bubhu:(
skulle egentligen umgåts med elea och fredrik efter skolan, men elea har tappat bort sin mobil och det blev massa strul. och fredrik hade plugg.. satt ja kom hem själv till slut! MENMEN VÄRLDEN GÅR ICKE UNDER *STAY POSETIV*

"Hon är min hon är min nanana, hon är min hon är min nananana.."

ÄH!

puss!



Kommentarer
Haley

Det är snart först hosta.. sen näsblod.. bölder... fast sen kanske Takagi (miura haruma) ger dig botemedle... 8DDDDD



2009-06-03 19:50:20
URL: http://digitallolita.blogg.se/
MANDOROR

JIIHO JA BLIR RÄDDAD AV HIRO THE HERO! <3

2009-06-03 21:11:12
amanda:)

jag vet iiiih<3

2009-06-06 13:40:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...